top of page

APV - Arbejdspladsvurdering

En arbejdspladsvurdering er med til at indikere, hvordan medarbejderne har det på arbejdspladen – altså hvordan er arbejdsmiljøet? Vi har talt med Charlotte Frantz, der er tidligere ansat hos arbejdstilsynet, for at få indsigt i, hvornår man får påbud ift. arbejdsforhold.

APV - ARBEJDSPLADSVURDERING

Her kan du se en video om APV - arbejdspladsvurdering fra Arbejdstilsynet

HVILKE TYPER PÅBUD KAN MAN FÅ?

Psykisk arbejdsmiljø - god akustik på arbejdspaldsen.

HVAD ER EN APV?

 

APV - Arbejdspladsvurdering (dette er et lovkrav og et EU krav)

  • En APV er en vurdering af forholdene på en arbejdsplads. 

  • Det er et lovkrav, at alle virksomheder med ansatte har en APV - en arbejdspladsvurdering.

  • En APV skal omfatte alle de arbejdsmæssige forhold, der er i virksomheden.

  • Det er arbejdsgiverens ansvar, at der bliver lavet en APV.

  • Ledelsen og medarbejderne skal arbejde sammen i hele APV processen. 

  • Når en APV er lavet, skal den være tilgængelig for både ledelse og medarbejdere i virksomheden.

  • Ansvarsområderne skal tydeligt fremgå i APV'en, så det er tydeligt, hvem der har ansvaret for at gennemføre handlingerne i praksis. ​

  • Når der sker ændringer, der påvirker arbejdsmiljøet i virksomheden, skal APV'en revideres - det skal ske mindst hvert 3. år (se visualisering)

Læs mere om APV - arbejdspladsvurdering på Arbejdstilsynets hjemmeside.

Her kan du se, hvordan en typisk APV - Arbejdspldsvurdering ser ud

Anmeldelse:

 

" Det er en kæmpe forbedring I vores hjem! Vi er så glade for det  tusind tak for en helt perfekt process. 

 

Jeg skrev følgende anmeldelse: "Vi havde en utrolig god oplevelse med Alpha Akustik. Et super godt og trygt forløb, hvor Patricia med sin store viden om private hjem gav os den helt rigtige vejledning, så vi kom super godt i mål. Montør Henrik og Tømre Mathias har lavet et super flot arbejde og vi er så glade for resultatet. En kæmpe anbefaling" og gav jer fem ud af fem stjerner. 

 

Vi vil anbefale jer til alle vores venner og familie "

ALPHA AKUSTIK ApS

Vi dækker hele Danmark kontakt  os for et gratis tilbud.


Hovedkontor +45 70 26 14 12
Herning: +45 61 70 70 26
Horsens: +45 29 91 70 26

post@alpha-akustik.dk  -  (skriv gerne dit tlf. i mailen) 

Hovedkontor: Rabalderstræde 7, 1.th, 4000 Roskilde

  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Pinterest

ÅBNINGSTIDER:

 

Mandag - torsdag 8.00 - 16.00

Fredag 8.00 -15.30

Bankoplysninger:​ Spar Nord, reg.: 9309, Kontonr.: 2090477296/ CVR: 27152961  

Digital sticker_smvgrønne kompetencer
se-vores-certificering-efter-forloeb-med-smv-grøn
bottom of page